euromir euromir
296
BLOG

Pożegnania nadszedł czas

euromir euromir Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 Salon coraz bardziej mnie irytuje. Mimo, że jestem tu od maja 2007 roku nie potrafię zaakceptować tu wielu rzeczy. W pierwszym rzędzie cenzury uprawianej przez właścicieli. W drugim, agresywnej, inwazyjnej reklamy, przed którą nie idzie się obronić, w trzecim... coraz szybciej postępujacego intelektualnego upadku tego forum. Dlatego postanowiłem wycofać się z Salonu.

 Od jutra notatki i komentarze będę zamieszczać gdzie indziej. Bloga nie likwiduję, gdyż zawarte w nim teksty i komentarze, w przyszłości mogą okazać się przydatne.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich Kolegów, a zwłaszcza, prawie zawsze podziwianych przeze mnie za logikę, staranność i błyskotliwość wypowiedzi: Amsterna, profesora Trammera i Starostę Melsztyńskiego.
Powodzenia moi mili!
 
Grafika: niepoprawni.pl
 
 
 
euromir
O mnie euromir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości